Kampen om opmærksomheden

Som moderne mennesker bliver vi dagligt overdynget med nyheder, informationer og allehånde tilbud. Og midt i en digital revolution med dens væld af nye platforme er kampen om opmærksomheden større end nogensinde før. Vi får informationer hver dag og hvor som helst på vores smartphone, vi får dem på vores bærbare, mens vi er på arbejde, og vi får dem, når vi streamer eller ser flow-TV om aftenen.

Skal man have et moderne menneskes opmærksomhed, så kræver det ikke bare viden om, hvem de er, men også viden om hvilke informationsplatforme de benytter sig af. Derfor er det vigtigere end nogensinde før ikke bare at være skarp på sin målgruppe og dens adfærd men også at have en klar strategi for, hvordan man når de mennesker, man gerne vil nå.

Jeg har 30 års erfaring som chef i en konstant udfordret mediebranche, derfor har jeg stor viden og erfaring med, hvordan man spidser sin målgruppe til, hvordan man lægger en effektiv kommunikationsstrategi og hvordan man får pressefolkene til at interessere sig for én.